kracalnik

pač neki da se piše

Sportaško

Objavil/a nmohoric 15.08.2012 pod Športišče

Že z včerajšnje objave NuckinFutsa, se verjetno ugotovili, da sva danes imela športni dan, tak blag lahek športni dan.

Tako sem okoli 13:10, z magičnim rdečim ponijem, prispel na dvorišče NuckinFutsa, ter ga poklical, dejal sem mu “Ej jst sem kle”, tako je čez trenutek ali dva še zgoraj imenovani prilezel s hiše, malo za njim pa še črno bitje, ki se mi je za čuda klanjalo in vrglo skoraj da ne v avto, pod avto, pod noge in kolo. No nato sva si z NuckinFutsom podala skrivni pozdrav, ki traja tam okoli 20 minut, za lažjo predstavo, vse skupaj zgleda nekako tako;

YouTube slika preogleda

Nato sem z mini redečega ponija potegnil kolo ki v dolžino od gume do gume meri 167cm tam nekje, tako je pokazal meter. Zakaj ta podatek? Ker je dolžina avtomobila skromna, prtljažnik pa tudi bolj majčken, ampak sem lepo kolo pospravil notri, tako da je bilo dovolj prostora še za enega potnik zadaj-. Med tem mi je zgoraj imenovani, natočil bidon z vodo in odpravila sva se na pot. Ker sem se malo želel pokazati, sem prvi vzpon, oziroma pot ki se je začela z direktnim vzponom, malček preforsiral, tako da mi je srčni utrip narasel na velikih 175 bmp in se seveda gibal v tem rangu. No ker sem malo pretiraval, sem bil tudi hitro na vrhu, NFja sem pustil za seboj, ampak me je pri spusti ujel ter tudi brutalno prehitel. Pri glavni cesti sem ga spet ujel, ter držal tempo pred njim, tako da se je lahko malo šlepal v zavetrju za menoj, ker nisem poznal dobro poti, sem vmes oponašal Lanca Armstronga.

Ker nisem vedel, da bo proga vsebovala okoli 70 levih zavojev in 3 desne, sem moral levo zaviti po travi in seveda zapeljati nazaj na cesto, vse skupaj sem spretno izvedel ter seveda nadaljeval pot. Ker sem se zavestno odločil, da bom žvau, sem večino časa, razen na spustih, držal tempo spredaj, ter delal zavetrje NFju, ki me je uspešno lovil.

Po še enem vzponu ali dveh, naju je čakal daljši spust, tam nekje 3 kilometre, ura mi je ves čas kazala, da drživa odlično hitrost tam nekje 40+km/h. No za tem sva spet grizla kolena ter se vzpenjala v višave, moram reči, da navigator, ki je bil za menoj, me je pravočasno obveščal, kdaj zaviti am kam že? Aja levo sva zavijala razen treh desnih zavojev.

No po še enem levem zavoju, naju je čakala lepa cesta, ki se je malček spuščala in dvigala, nato pa čez manjšo vasico in spet klanec navzdol, konj kakršen sem, sem se tokrat igral Ryder Hesjedala, ter polagal ovinek v klancu navzgor, tako sem v nekaj trenutkih prehitel NFja, ki je kar debelo pogledal, kaj je šlo ravno kar mimo njega, no števec mi je kazal 32km/h, ja tako je v klanec navzgor. No sredi klanca mi je bilo kar malo žal, ker se je na enkrat pred mano pojavila cesta, bilo je nekje 12% klanca, jap tudi to zna moja ura pokazati. Na vrhu sem se podal spet v dolino, nakar se ob meni sliši glas ki pravi, ta cesta je pa za izživljat se, tako sem videl samo še obrise modrega kolesarskega dresa, NF, je odvihral z več kot 60km/h čez ovinke, pravi da je celo uspel pozdraviti v zahtevnem ovinku več deklet, ki so ravno počivale, no tega nisem videl, videl sem samo dekleta, ki so se hihitale, tako kot so one pozdravile mene, sem jaz pozdravil njih.

Spet sva prišla do ene izmed glavnih cest, najinega popotovanja pa še ni bilo konec, odšla sva še do mlake, kot jo je NF poimenoval, kjer sva srečala dve kolesarki, z velikimi očmi, ki so se kazale čez kolesarski dres. Dragi kolesarki; Če to bereta, vaju prosim če se javita, ker bi vaju NF rad spoznal. Hvala. Pri mlaki sva za trenutek opazovala dekleta v bikinijih, jaz sem se spretno polil z vodo ter uprizoril sceno s filma FlashDance. Ker nisem očaral nobene košute, tudi nobene srne, sva pot nadaljevala do doma.

Ker sem padel v idealen tempo, sem NFja pustil za sabo in nato po krajši ravnini še prešprintal klanec do cilja, ter seveda na cilju pričakal slednjega.

Ker sem prijazen sem naredil lepe posnetke statističnih podatkov, tako da za vse, ki jih zanima statistika, so tu še ti podatki. Drugo plat medalje pa se da prebrati na tejle povezavi; http://nuckinfuts.blog.siol.net/2012/08/15/sportno/

Komentarji

13 odgovorov na “Sportaško”

1. Športno — NuckinFuts - 15.08.2012 ob 19:54

[...] Statistične podatke in pogled iz drugih kolesarskih oči se dobi tukaj: http://kracalnik.blog.siol.net/2012/08/15/sportasko/ recimo, da se preveč rad heca [↩]sem šteje grozljivo mahanje z obema rokama in cepetanje z [...]

2. Medea - 15.08.2012 ob 20:07
    Medea

Nisem kolesarska, tako da ne vem, kako se tem stvarem streže, ampak taki kilometri na uro … a ni to mal nevarno?
    U, a tisti flashdance prizor, a si bil na stolu? Ker, če nisi bil, ne velja :P

3. nmohoric - 15.08.2012 ob 20:11
    nmohoric

Ne vem, če je nevarno, sej je nevarno tud z avtom it 90 ane :P Drgač pa ja mejčken je nevarno, sam če je prazna cesta pa da veš kje greš, pa tako naprej, je čist varno :) Problem so ponavad tisti ki nasproti pripeljejo, ker niso na svojem pasu al pa tisti ki prehitevajo na milimetre… Velja če sem se z eno roko držal balance, sedel sem na kolesu, v drugi roki sem držal bidon in se polival po glavi, zraven pa sem migal z glavo? :D

4. Medea - 15.08.2012 ob 20:31
    Medea

Drži, da je tudi z avtom nevarno, ampak vseeno, si pa le v avtu in te pred asfaltom ščiti malo več, kot le čelada in oprijete hlačke :mrgreen: Ne, sej vem, vozniki pizdijo čez vas, vi čez voznike … Ne vem, verjetno je stvar izkušenosti, ampak na kolesu se res nisem še nikoli počutila varne. Sploh na kakšni glavni cesti, kjer je dovolj tovornjak, da me malo spravi iz tira… To ni zame, ne znam uživat v temu, da se bojim za svoje življenje :D
    Okej, velja. Pa še to samo zato, ker si tip, ker če bi bil ženska, bi to moral naresti na stolu.

5. nmohoric - 15.08.2012 ob 20:53
    nmohoric

To je res ja… Sam sej tud v avtu se lahko resno poškoduješ glede na vse kar je notri, ki baje skrbi za varnost. No pač pustimo to, jaz zaupam svojim oprijetim “hlačkam” in dresu :D Jaz vedno obvozim kolesarje tako, da jih prav nič ne zmotim, ko sem v avtu se veda, tko da ja. Obstajajo pa vozniki avtov in koles, ki pa nimajo pojma glede vožnje.. nažalost. Ja tovornaki so kr nadležni, sploh ko mim tebe res prpiči, pa te skoraj s kolesa vrže :D Men je pa fajn to mislm, se počutim varno in uživam v kolesarjenju al censtem al pa DH :)
    No sam da velja, to me veliko pomeni :)

6. NuckinFuts - 15.08.2012 ob 20:55
    NuckinFuts

Ok, levih zavojev je bilo res kar nekaj. Zdaj imaš na levi precej bolj obrabljeno gumo kot na desni in boš moral narediti nekaj desnih krogov po Ljubljanski notranji obvoznici, da bo zadeva spet v ravnovesju :mrgreen: Drugače pa vsaka čast, res. S specialko pičita, kot, da sta plačana :D
    @Medea Če pomisliš, da z avtom lahko že pri majhni hitrosti vzameš kakšno nedolžno življenje, s kolesom ti pa nekaj takega bolj težko uspe, je razumljivo s katerim prevoznim sredstvom se je bolje izživljati. Potem si pač dajemo duška, ker lahko (:

7. nmohoric - 15.08.2012 ob 21:05
    nmohoric

Tisti krog ki ga ponavadi delam, je pa predvsem desen, tko da pomoje da je zdej nekako izenačeno :P No ja tolk dober pa spet nisem, sam pač mau prtiskam pa kr samo leti :P

8. Medea - 15.08.2012 ob 21:42
    Medea

nmohoric, no sej, če se človek počuti varnega, potem je verjetno res uživancija. Sej z DH je isto, res cenim take divjake (in to mislim na čisto simpatičen način), ki si to upate. Jaz bi si tudi, pa si ne (ja, je logično) :) Kar se tovornjakov tiče, še čisto vedno, ko sem bila na kolesu in je mimo mene peljal tovornjak, čisto vedno sem začela opletati s kolesom. Ne vem, morda sem skrajno lesena, ampak občutek ni prijeten.
    Velja, če bi bilo posneto, bi bilo sploh fino :P

NF, se popolnoma strinjam. Čeprav, tudi pri divjanju s kolesom lahko človek neumnost naredi, ampak ja, načeloma manjšo, kot z avtom.

9. nmohoric - 15.08.2012 ob 21:55
    nmohoric

Verjetno bi se tudi ti varno počutila, če bi si nadela vso zaščitno opremo :) Jaz se včasih ne počutim dobro, če pozabim rokavice za DH al pa če recimo ni dovolj želva zategnjena, al pa če mi ščitnik na roki malo opleta… moram takoj popravt, pol se pa spet varnega počutim :D
    Ma ja mene tud zamaje ko me prehiti tovornjak, pomoje je to neki normalnega :P
    Morda pa je bilo posneto pa ne vem :O

10. Medea - 16.08.2012 ob 10:53
    Medea

Ne, ne bi se :D Če je človek neroden, je neroden, ga ni ščitnika, ki bi to preprečil :P Aha, točno vem kaj je želva … :D Ne, sej verjamem, brez ščitnikov se ni za hecat, ampak vseeno, če padeš za prav, padeš za prav, vsaj jaz tako to vidim :)
    Verjetno je neki normalnega, ampak ja, ni prijetno, če se ti življenje zavrti pred očmi :)
    U, a te je NF posnel? :mrgreen:

11. nmohoric - 16.08.2012 ob 11:19
    nmohoric

Pač nihče ni neroden, tko je blo zanč pr smrkcih :P Želva je tak ogromen ščitnik za hrbet :) Ja sam če maš ščitnike manj boli pa manj se poškoduješ ane :) To pa res ni prijetno ja…
    Ne vem, glede na to da me je naskrivaj slikal… možno ne bi vedel :D

12. Chemfusion - 16.08.2012 ob 16:33

Maniacs :mrgreen:

13. nmohoric - 16.08.2012 ob 19:17
    nmohoric

Zakaj maniacs, temu se sam reče športanje, tko sportsko lagani :D